close
近排越係到年底,越係多野搞。

點解咁講呢?迷就係因為呢排事遇到好多事囖!


好似先前咁,有一日放學踩車經過潘塘果陣,突然覺得衣服度好似有D扯扯D慨感覺

咁我迷向右望囖,一睇嚇死我!


有個死賊仔裸把差不多40cm慨鑷子夾住我衣袋里面個鎖匙包,我啦啦淋喝啊苣一聲!

苣見我發現左...即刻跑左!



當時街度好多人,我係踩住部單車,係比較靠路邊慨。

車速唔係好快,所以苣可以快步追住黎夾我個袋。



好彩我機警,發現左,唔係個袋就挨苣偷去噶啦!


個賊仔係30零歲慨男人,一睇苣個款就係賊仔樣啦!


賊眉賊眼,唔方好人啦!



以後都唔敢係衣袋放錢吖...錢包之類噶啦!好容易挨偷噶!


我爸爸就試過將手機放係衣袋度,就比人偷左啦!部機幾千蚊噶~新買冇幾耐噶!


肉到痛嗮~~~


而家到左年底,D賊仔特別猖狂!日光日白都係咁當街搶野

所以大家一定要小心D啊!


琴晚同巢係M記時,就發現一對可疑人物。


之所以係可疑呢...係我地唔確定,但就覺得苣地好似!


係一個好猥瑣慨中年老男人,同一個不懷好意慨細路!


我同巢坐係個高凳果個環形臺度,個細路就坐係我隔離。


個細路一路都唔買野食,就係度行黎行去,又唔見苣有同大人一齊喔。

跟住聽巢講,叫我小心苣,話頭先苣係柜臺果邊偷左人地放落捐錢箱D錢。

一聽到,我立即打起12分精神,小心財物。


跟住個男人就行到我地面前,就企住係度,對眼望住另一個方向

跟住好似嘴郁郁,將手放係嘴度,好似掩住個嘴,又好似係度打手勢。

我地向苣望慨方向睇去,都冇發現苣同邊個打招呼。

咁我就開始懷疑我身邊個細路啦,因為個男人係我地面前停留左好耐

甘當時個細路就坐係我隔離,好似都有望住個男人。

跟住男人就走去柜臺果邊。

然後,我就一直留意住個細路同個男人有冇交流。


我望向柜臺,發現個男人係度走黎走去,然後又望過來。


我直覺話比我知,苣係度尋找獵物。


因為之前聽爸爸講過,苣朋友係KFC排隊時,就挨人扒左個錢包。


跟住我發覺個細路同個男人一直都好似有對望。


雖然我唔肯定啦,但係一個無所事事慨男人,同一個偷捐錢箱銀紙慨細路,

好難令人唔懷疑苣地啦!



可能係因為穩唔到獵物,又可能發現左我地望住苣。

跟住苣就買左份野食坐底一個人食野。


跟住個細路就行左過果邊。


我好注意咁望住苣地睇下有冇交流。


我發覺細路經過個男人時好似望左苣一眼。


原本個細路一直都係度行黎行去周圍坐唔食野慨,到苣翻黎時突然個手度多左杯可樂。


巢就話,好似苣D細路,邊會專門去M記買杯可樂噶,仲要係一個人係度行左甘耐。



咁就令到我覺得呢兩人真系好有問題。


所以,我同巢一食飽就啦啦淋走人,而且要看管好自己慨財物。


到出左門後,當時大約10點半左右,商場都關左門,條路好黑


所以要更加小心財物,呢D年頭,當街當巷搶袋慨人多得很啊!


特別黑麻麻慨情況下更加要小心!


搞到我同巢驚到鬼咁,捉到個袋實嗮!


後未我一個人翻屋果陣都好鬼死驚! 因為我屋企段路都幾黑下

加上閑雜人等比較多,所以好危險啊!



而家D賊仔超超超猖狂!


搞到我岀街都唔係好敢裸袋啦!



翻到屋後,我唸住等埋媽媽翻黎慨


點知一直等到差不多2點,苣都未翻。


平時12點都應該翻黎啦!


我個心總系覺得有D唔妥。

最衰個電話又停機,搞到我穩唔到苣地。

爸爸媽媽都未翻,真系令人擔心。

希望唔係發生啊咩意外啦~~~~~


等極都未見翻,跟住我就訓左。



到今朝早醒時,聽到左爸爸講電話,先知道琴晚真系發生啊大件事。



原來,琴晚我兩個堂哥哥岀街買野翻屋時,同兩個醉酒佬發生碰撞。

先係口角之爭,然後我一個哥哥道歉左,點知個醉酒佬唔理3721就圍上黎打人!


咁挨打當然要還手噶啦! 咁就大單啦!

兩個醉酒佬一見苣地還手,即刻裸左把刀出來,我兩個哥哥都挨捅左一刀。

然後挨兩舊醉酒佬按住黎打,一直追去我媽媽間店果度。又丟臺又丟凳!鬼死冇咁惡!

最離譜慨係,我哥哥不理刀傷還手都可以按低一個醉酒佬落地,

然而當時一個巡邏車上面慨警察見到呢D情形竟然唔落車救人,仲要想開車掉頭走!

根據後未個警察慨解釋係“我得一個人,警力冇夠,幫冇到。”


聽講當時已經打到去個巡邏車度,我哥哥已經開嗮口叫苣捉人噶

苣都唔理...搞到兩舊醉酒佬走粒左! 真係垃圾!

浪費納稅人D錢啊!!!



警察越來越冇用,賊仔越來越猖狂!

即使而家街度多啊巡邏車咁又點啊,都冇用慨!

得個擺字,都唔捉人慨!


往時我都見啦,D差佬就係識得飲酒食飯,傾計。


坐係個巡邏車度鬼死冇咁舒服,又聽歌又飲酒。


琴晚條友仔聽講又係飲左酒,更加捉唔到人啦!


仲話保護市民健康安全喔! 屁!



垃圾!



警察好垃圾,唔係單止我咁講噶。


係大家有眼睇噶,難怪而家D治安越來越差啦!



總之而家呢就各自睇好自己D野,注意安全啊

唔敢出夜街啦~~~~更加唔敢咁招搖啦~~~



都係低調D好...



好似我阿姨以前咁,夏天果時夜晚成日都一個人翻屋

所以呢苣都唔會裸好多野,亦都唔會著得好花俏


苣話,夜晚落班就系著到成舊鄉下婆咁,著住對拖鞋,裸個塑料袋裝D鎖匙之類

搞到反而有人以為苣係D街邊慨廢婆見啊都要行咩D,唔敢靠近。



咁反而中好,唔使驚挨打劫。哈哈






不過,無論點都好!


一定要小心周圍,扒手都係好猖狂噶!



睇到M記里面D打手勢啦~~~







小心為妙!
arrow
arrow
    全站熱搜

    chalice246 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()