close
最近睇翻“宮”,真系越來越中意李律啦!好得意好靚仔啊!我真系好中意見到苣笑啊。
好靚仔啊,殺死人啦! 實在太中意苣啦!點解可以咁靚仔咖!
我就系中意呢種笑起身好得意,好燦爛慨男仔,好似炎亞綸啦!都系我好中意咖!而且苣地
都系讀書好叻咖!特別系金幀勛啊!苣從小學到高中,全部都系第一名啊!而且仲系高考狀元添啊!
真系好掂啊!我好訢賞D咁叻慨男仔,特別系咁靚仔喔!苣又nice啦,又中意笑。演李律個角色真系好
掂啊,可惜綵京最後都系揀佐信,而冇揀到律。如果系我,我一定會揀律咖!系律一直默默咁守候佐綵京,
律好深情啊,而且用情專一,同苣一齊唔會嗌交,會好開心,好放心,我真系好中意苣啊!
雖然金幀勛話,真正慨苣唔似律咁,明知對方有男友,仍然不顧一切慨付齣。但系,我知道,苣依
然系一個好好好慨男人,如果俾我遇到,我一定唔會放手,死都唔願意放手。
我真系好中意苣啊!我中意呢種愛情,其實我覺得,如果綵京唔系因為同佐信結婚,因為妻子慨身份,
所以苣先會咁著緊信,然後慢慢愛上苣。如果苣一開始嫁慨系律,結侷就會同律咖啦。律系裏面實在太慘了!
希望真實中慨金幀勛可以同自己心愛慨人一齊,倖福生活!
我希望我中意慨人,都可以得到倖福,我都希望可以遇到律咁慨男仔,遇到真正愛自己慨人,得到真正
慨倖福,就系咁已經足夠啦。

而家慨我,只可以將感情寄託系我慨偶像身上,發下夢,做下花癡,幻想同苣地一齊。
雖然咁做好白癡,而且冇結果,可能有人會覺得好冇腦,但系點都好過浪費時間系愛情上麵。
拍拖好容易受傷,我真唔想再因為愛情慨煩惱事情影響到自己。
今個暑假已經受傷唔少啦。。。真系,唔想再對任何人牽腸掛肚。果種心情,真系好難頂咖。
所以,而家慨我,決意揮刀砍情根。
系未來慨兩年,唔掂感情慨事,靜系專心學習,仲有唔夠兩年慨時間,我要努力啊!
我真系要爲自己著想,爲自己奮鬥,爲佐更加美好慨將來,我要識唸,識做。唔可以再放棄自己!
A ZA A ZA!!



金幀勛 呉庚霖!
我愛你!
arrow
arrow
    全站熱搜

    chalice246 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()