close
啱先開完招新大會翻到屋企。

唸起一年前,我同今屆慨高一新生一樣坐係階梯教室度,聽前任慨主席同埋10個部長介紹苣地慨部門,唸翻起果陣,對呢間新學校充滿好奇,到處都咁新鮮,十分之想加入學生會呢個大家庭!

當時慨我,坐係后排,今日慨我,坐係第一排,D感覺真係好唔同吖!


做左副部長,其實只不過係身份上慨唔同左,但查實本人冇咩唔同吖

只不過係升左職咁囖...呵呵


啱開始我真系好擔心,覺得今屆慨高一對我地文娛部好似唔係咁感興趣咁,

我幾驚今年報名文娛部慨人比上一年少吖!上一年都有60幾個吖!
今年應該要多好多先得噶嘛!!

但係可能唔同高一D師弟師妹有交流啦,我感覺文娛部好似好冷清咁

反而覺得人地記者部人氣超旺啊!

不過呢,我慨擔心原來係多余慨!


洋洋同我講,其實好多高一新生想加入文娛部噶!

而家文娛部好hit吖 !

聽到呢度,我真係覺得好開心!

好開心咁多人中意文娛部,想加入文娛部!


我希望今屆慨文娛部可以發展得越來越好!!!

特別係今次慨歌唱比賽,一定要搞得10分出色!!!


努力啊!!!

希望多D靚仔靚女加入我地文娛部啦!哈哈...咁又可以識多D人啦!


我地文娛部一向都係靚女多慨地方,睇下我地呢屆D女干事都好上鏡噶!哈哈

贊埋自己!哈哈!




我地部係學生會中最後一個部門做介紹,開始我仲覺得,有冇搞錯吖,咁遲

D人都冇心機聽啦! 應該前D噶嘛!

但係我發覺原來最尾有最尾慨好處噶!


主席啱講出文娛部三個字,臺下即刻雷聲鼓動!

哇,睇黎文娛部D人氣真係幾掂喔!!!

無論點啦!我真係覺得好開心!


不過后尾部長介紹我時,我覺得真係超郁悶...


早知就唔寫呢D性格特點啦...

哎呀,搞到我幾咁唔好意思!

...笑場添..(*^__^*) 嘻嘻……
不過中意笑真係我慨一個好大慨特點!



唔講咁多啦!我要翻學啦!!!


跟住落黎有好多野做吖!
我又要去忙啦!!!BB
arrow
arrow
    全站熱搜

    chalice246 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()