close
呢幾日過的好忙碌。

日日都咁多節目..都未得過閑係屋。想復習都冇時間吖。

琴日去睇新屋,搞左一日好累。

琴晚就去唱K ,前晚就去燒烤。


今日呢就去左同學屋企玩。

跟住就去練琴。



日日都玩,玩到顛嗮。


不過都好傷吖,荷包大出血吖!


2號果晚去北山燒烤,我第一次夜晚上山燒烤,第一次爬門,第一次去重整後慨北山

果晚真係獻左好多“第一次”出去吖啊哈!


夜嘛嘛,鬼影都唔多個,超級恐怖,個個都係度扮鬼嚇人


驚驚D,不過又幾好玩慨


我覺得都幾過癮吖!因為果時仲要落小小雨,落雨燒烤真係第一次

爽極了! 果晚食左好多野,飽嗮!


好耐冇燒過烤啦,不過好熱氣啊!搞到我即刻生豆豆,而且喉嚨開始痛了。



好耐都唔同初中班F玩過了,燒烤可以促進感情!哈哈


跟住同班男仔一齊打D翻屋...咁苣地順便去網吧又可以送埋我翻屋企,幾好啊!


我覺得我呢排時都玩得好廢吖...呵呵 有D三八...或者用苣地慨講法就系一向都咁三八囖。


但其實呢,我都為吖配合氣氛遮,唔講又邊有得笑吖!

三八都好過冷場吖...


至于琴晚呢就同學生會慨聯誼,去唱K


發覺原來個個都係咪霸黎噶!唱足成晚,不過苣地好早走吖,唔玩得夜。


查實都17歲啦,仲係咁準時翻屋,想當年本小姐玩到天光,甚至凌晨跑出來玩添啦!

不過往事就不再提啦,畢竟呢D都唔係值得炫耀慨事情。

只不過我都係覺得玩得太早啦! 好似我而家咁,都係玩到12點到1點咁,

都唔會話好夜吖,就系因為冇車翻所以危險?可以打的噶嘛!

而家個個都係出來穩食慨,邊會咁無良吖,如果遇著D無良司機就難講D囖。


一般唔會咁黑慨.

搞到琴晚最後剩翻我同蚊2兩個係度唱,仲好

之前苣地成班人霸住支咪,我地就係一邊玩,最後就我地兩個唱嗮!哈哈


不過苣地好嗮吖,叫吖好多野都唔食,搞到最後剩低,得我地兩個都食唔嗮啦,而且都好熱氣慨,

我都唔敢食太多...太浪費啦!

講起浪費今日又浪費左碗飯...不過我都唔想噶!一來真係好難食,二來我真係好飽


咁又要我出多份錢啦...真慘! 明知我窮噶啦!


唉...


呢4日就使左兩百蚊啦,靜係買左對鞋,全部都玩嗮食嗮,真系好冇抵啊!!!




以後AA慨事情真係要唸清楚先去,推得就推啦!!

同學聚會唔使次次都去慨...


好似聽日咁吖,原本打算同而家班D人去燒烤慨,但係呢由于金錢同時間上慨問題


我都決定推左,唔去!

留翻一日復習都好啊!!話嗮都就黎月考啦!

無論玩得幾顛都好,對我黎講,最重要慨當然係學習啦!

其實雖然我唔提作業吖,復習之類,口頭話冇理,實際上我都一路有睇書

只係比較少遮...


不過我唸今次都冇乜掂噶啦,反正我都冇眼睇啦...唉


盡自己努力啦!!!


不過我都想考好慨,所以聽日一定要認真啦

聽日開始要進入狀態啦!!!!唔可以再咁隨便啦!!!



思彤加油啊!!!


無論點,我都會努力向高考進軍!

我一直係度積累緊,做人最緊要腳踏實地,雖然我知道夢想太遙遠

但起碼都要金榜題名吖,名落孫山係一件非常悲痛慨事情!

我希望可以去到自己想去慨地方讀大學,讀自己中意慨專業囖!




另外呢,今日開始我又重新學鋼琴啦!

荒廢吖咁多年慨琴我又重新開始學翻啦!


不過我基礎實在太差啦!!!

比起洋洋我當然好唔掂啦!

不過我會繼續努力噶啦!!!比心機練琴

D節奏感仲要比較差,手指唔夠靈活,睇黎以後都係練多D琴先得啦!!

又要去階梯練琴...長期都唔係辦法,不過而家新屋裝修緊,支出好大,我都唔敢買琴


唉...練住先啦!練得好先算啦!

按照我今日慨情況,睇黎可以完整彈一首歌慨時間係比較長囖.

慢慢練啦,我都唔敢話比人知我開始學琴,比人笑噶嘛!

有成績先再算啦!!!






呢幾日大致上情況就係咁啦!

希望以後有多D賺錢慨機會啦!


我要穩錢!!!



哦,係啦。



我突然間想同以前D人劃清界限,一D唔想識慨人我全部想斷絕聯系



邊D係朋友,邊D係同學,邊D可以深交,邊D可以幫我,

我自己好清楚,想結交點D朋友,想進入咩社會,呢D我一早就知道


所以,有D野,有D習慣我要學識取舍。


今日係度批評高一慨人素質低,其實自己素質又好得去邊


只係係人前,我D素質表現比苣地要高好多遮

查實都唔好得去邊

以後我會注意我慨言談舉止噶啦!!!


做一個講文明


arrow
arrow
    全站熱搜

    chalice246 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()