close
話咁快,一周又過去左啦!

啱先接到爸爸電話,苣話啱先落機,準備搭夜車翻來,估計5點左右會到屋噶啦~~

苣地就開心啦,響Tailand玩左成個禮拜,歡嗮啦!

難為我留係屋睇屋,兼照顧吖嬤同只衰狗...原來咁快一個星期囖喔!



呢個星期黎,我做左D咩黎呢?



就系翻學放學洗碗洗衫嗮衫收衫喂狗遛狗寫作業



每日重重復復,唉~都話囖,呢個星期黎做慨家務差不多係我呢一年黎家務慨總和。

明知本小姐超懶噶啦~~~根本唔做野慨!



呢個星期真係做好多工囖!


特別係我以前最嬲洗碗噶嘛~


鬼屎冇咁油喔,手好油唔舒服噶嘛~~


點知呢幾日日日都要洗碗吖陰功~~~~鬼叫吖嬤挨狗咬著咩


(但就算唔咬著都係我洗噶啦~~)




唉,總慨黎講,查實我覺得就算爸媽唔係屋企

我慨生活基本都冇咩改變吖~

又迷係咁~~所以呢,我就唔係果種一冇左爸媽係身邊就乜都唔掂慨人囖~




其實屋企慨事情呢,我自己都應該識得處理噶啦


但最令我擔心慨,其實都系我慨學習啦。



今日下午開班會,老師總結左段考慨情況


考得真系好差,好淤吖~~~退步咁多,搞到我越聽個頭越down


唉~~~老師仲規定左我地呢幫退步左慨同學星期日要翻學自習吖!!!


強制性啊~~~~~~





天啊!!!咁迷連我最後慨休息日都剝奪埋~~

我仲使訓慨~~連星期日都要咁早起!!!






好慘啊!!!!











不過,再睇下自己D成績啦


真係要抓緊啦!

再沉真係唔掂噶啦!


琴晚Angel係Q度同我傾左計,苣叫我繼續堅持,唔好放棄


我會慨,雖然曾經有低落到想放棄

但唸唸自己以後,我真係要努力啦!

之前慨努力,雖然會落左好多心機,而且花左好多時間係復習度

但付出時間,唔代表一定得到效果


方法唔對,就算幾努力都係白費!


我覺得我之前慨學習態度係好端正吖,但係效率太低

而且學野慨方法唔對路,所以效果唔得。



一定要改正學習方法!

注重課堂慨學習時間,要係課堂上盡量吸收知識


作業要自己完成!!!



答案只能作為參考,唔好依賴答案啊!!!


以後唔好成日開夜車啦,搞到第日精神甘差!


聽晚開始11點之前一定要訓!!保證睡眠質量,學習先有保障噶嘛!




仲有一定要多問,唔識就要問,但唔好上課問啊!


唔好拖,及時問!


所以課間時間查實都好緊要噶!唔好節節課落課都訓覺,至少比個10分鐘問下問題啊!



聽晚開始翻翻自修啦,記得多去問老師啊!


特別化學啊!!!搞明白吖D結構慨野!!好重要啊!!!



仲有物理吖,查實而家呢種方法都OK慨,雖然唔係最好。


得閑迷去問下L歡囖,再唔得迷問翻大狗囖~~


不過成日打攪人地都唔係咁好慨...




今日Angel叫我地訂好目標


就向目標出發!!努力!!





查實,我慨目標一直好明確


雖然具體慨大學具體慨專業我仲未唸到,但都有幾個比較想學慨專業慨


我想從事商業,所以市場營銷,理財,投資金融管理之類慨我都比較感興趣

最緊要係唔使繼續學物理化學,學翻D專業性慨知識


另外就系語言學囖,對外漢語都系我比較中意慨。



至于大學,理想當然有啦,但考得上都系個問題啊!



反正我係一心向上海進發!



一定要去上海讀書!!



復旦交大讀唔到,如果高考時真係上唔到一本


咁就考慮讀水產大學囖,話嗮係上海吖,二本慨


我靜係想去上海,至于個學校係迷真系咁叻又或者個專業係迷真系咁掂

查實唔係咁重要囖!


又或者好重要慨~~~~但都要我個分數上得去先得噶!



而家退到落三本,我根本都唔敢唸一本慨學校!



而家我靜係想腳踏實地,一步一步


慢慢進步,成績要上翻來!




力求係高二文穩鎮係二本線,讀比較好慨二本


到高三再沖一沖,加把勁,盡力沖上一本!






反正,期考目標係上二本!


下個學期目標係好慨二本!!


高考目標係一本,上海!










加油!!!!







唔好空口講!


一定要有實際行動!!



做人,一定要為自己慨將來打算啊!!!











我慨夢想,一定要實現!!!









所以要加倍慨努力!



唔好比人睇死!





就算唔同人地比,唔睇人地面色!


我都要同自己比較!







因為,以後,係屬于自己慨!








思彤!


你得慨!


加油啦!


唔好輸比人睇!











YEAH!












期待爸媽慨禮物!^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    chalice246 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()