close



一直都想試下剪短頭發,但我一直都唔敢行動,
經過好耐好耐慨思想斗爭,今日我終于落左好大慨決心,決定去剪頭發!


因為想產試下新慨發型,因此就去穩左間之前一直都冇去過慨發廊,希望可以有新慨火花囖。


但係,我好失望吖!!!!!



頭發就咁剪左啦,我D頭發就咁冇左啦!!!

剪左個死人呱頭翻黎,超丑吖!!!!好腎吖,呱到唔識講吖真係!


明知面型比較圓噶啦,呢個LOOK真係唔適合我哩!


嗚嗚.... 可憐我慨一把秀發吖!!! 白白冇左啦!!!


點算吖!!!個頭咁呱,唔使見人啦!!!


我叫你剪短小小遮....使唔使咁狠吖!!!


冇左一半慨頭發,而且仲要咁呱,同我之前想象慨完全唔同!!!


仲要挨發型師踩喔!!!仲要收我咁貴!!!

激死我啦!!!! 打死我都冇會再去噶啦!!!!!!!



嗚嗚嗚....

再睇睇冇順眼呢我就剪剪嗮苣!!!

我D頭發竟然自然卷喔,激死我啦!!!



好難過好難過!!!
要唸辦法補救吖!!!!



原本剪頭發係為左唔擺咁多心機係頭發度慨,結果而家適得其反

我又要落多幾重心機去搞翻掂過頭啦!!!!

嬲死我啦!!!!!


一就剪剪短嗮,一就快D長長!!!!



arrow
arrow
    全站熱搜

    chalice246 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()